Fogyókúra blog - diéta módszerek, ötletek

A blogban fogyókúrás tippek mellett orvosi és egyéb ismertetőt is megtalálsz.Több olyan fogyókúrás módszer létezik, ami hatékony csak kevesen ismerik. Nézd meg a Diéta fórumot, hátha ott kapsz választ!

Oszd meg az IWIW-en és a Facebookon

Megosztás

Keresés a weben

Egyéni keresés

Friss topikok

  • Erzsébet Limpekné: Nekem ebből nem derül ki, hogy protein napon csak húst, vagy csak tojást, vagy csak tejterméket eh... (2015.10.13. 11:48) 90 napos diéta étrend
  • Micimacii: Kedves Facsa001, Én a 90 napos diétát próbáltam/próbálom, nekem nagyon bevált, csak ajánlani tudo... (2012.05.21. 14:18) Paleo-diéta
  • Triest: Nem vagyok benne biztos, hogy 1 nap alatt 1 kiló zsír lepattan, amihez ugye 7-9000 kalóriát kellen... (2012.05.09. 17:07) Csokoládédiéta
  • Dolus: Ez egész jól hangzik, és van alapja is. Ki fogom próbálni, mert még szeretnék fogyni. Eddig a mozg... (2012.01.25. 20:40) 3 órás diéta
  • Zsuzsu0128: hmm... én azért azt a fél kiló sajtot soknak találom. rengeteg a kalória és a zsír a sajtokban, hi... (2011.06.08. 20:32) Monoton diéta
  • Julllia81: Én szerencsére olyan alkat vagyok, hogy nagyon igaz hogy könnyen szedek fel kilókat, de nagyon ham... (2011.05.27. 17:13) 21 napos fogyókúra
  • zxn: Körülbelül heti 1 kg fogyás az ideális, annál többet nem érdemes fogyni, mert legtöbbször nem lesz... (2011.04.04. 22:06) 21 napos fogyókúra
  • facsa001: @zxn: köszi, valamiért az admin felületen elcsúszott, de most visszaállítottam! (2011.04.04. 21:25) Kalória táblázat - Tápanyag táblázat
  • L. J. Wesley: barátnőm is cukorbetegen diétázott. Ezt a boltot találtam neki, tök jó biocuccaik vannak: biokedve... (2011.02.16. 22:10) Cukorbeteg diéta
  • huvegsos: Sziasztok, Most kezdtem a lugsító kura legegyszerübb változatát a szódabikarbóna kúrát. Itt beszá... (2010.12.13. 21:04) Lúgosító diéta 2

Oldal fordító

Online statisztika 03.01.

Perricone étrend és diéta

2010.05.25. 00:11 facsa001

Előnyök
— Felhasznált alapanyagai, például a lazac és egyéb tengeri halak, valamint az olívaolaj, telítetlen zsírsavakban bővelkednek, rendszeres fogyasztásuk kedvező hatással van a koleszterinszintre és a védőfaktorként ismert HDL-koleszterin szintjére is, ezáltal csökkentik a szív- és érrendszeri betegségek, például az infarktus kialakulásának kockázatát.
— Bőséges fogyasztásra javasolja a zöldségféléket és gyümölcsöket, amelyek vitaminokban, ásványi anyagokban, biológiailag aktív anyagokban (például flavonoidokban) és élelmi rostokban gazdagok. Az antioxidáns hatású vitaminok (C- és E vitamin, karotinoidok) és színanyagok (flavonoidok, likopin) segítenek a sejtkárosító szabad gyökök elleni küzdelemben, ezáltal öregedésgátló és daganatmegelőző hatásuk van. A rostoknak igen erőteljes a telítő hatásuk, ráadásul lassítják a tápanyagok felszívódását; ezek a tulajdonságok fogyókúra esetén kifejezetten előnyösek. A bélműködést optimalizáló hatásuk pedig mindenki számára jól kihasználható.
— A zsírszegény konyhatechnikai eljárások — párolás, grillezés — alkalmazását ajánlja, amelyek elősegítik a korszerű táplálkozást és a testtömeg karbantartását.
— A finomított pékáruk, a nagy hozzáadottcukor- és telítettzsírsav-tartalmú élelmiszerek mérsékelt fogyasztását vagy kerülését javasolja; ez egybevág a korszerű, egészséges táplálkozási ajánlásokkal.

Figyelem!
— A Perricone doktor által ajánlottak nem feltétlenül energiaszegények az olívaolaj mennyiségének nem pontos meghatározása és az olajos magvak miatt. Az elfogyasztott mennyiségtől függően ezért a „bőrszépítés” mellett nem annyira a testtömeg csökkentésére, mint inkább a szív- és érrendszeri betegségek megelőzésére alkalmas.
— Úgy gondolom, kár volt a bőr regenerálása, esetleg a keringési rendszer támogatása mellett  az ajánlást kiterjeszteni a fogyókúrára, valamint az idült fej-, ízületi és izomfájdalmakra. Ettől számomra az alapjaiban egyébként nem rossz étrend kissé hályogkovácsolási jellegű.
— Tápanyag-összetétele kiegyensúlyozatlan, elsősorban szénhidrátokban szegény, még a bőséges főzelékféle- és gyümölcsfelvétel ellenére is. Ilyen szempontból tehát kiegészítésre van szükség, például teljes kiőrlésű gabonából készült kenyérre, péksüteményre, gabonamagvakból készült kására, müzlire, durum tésztára. Úgy vélem, kár lenne erről a kitűnő energia- és gazdag B-vitamin-forrásként szolgáló, nagy telítőértékű élelmiszercsoportról lemondani.
— A hazai élelmiszer-ellátási viszonyok között nehezen beszerezhető alapanyagokat szerepeltet, amilyen a kantalup dinnye, az áfonya vagy a lepényhal. Ettől kissé felhasználóidegenné válik, ezért a hozzávalóknak a magyar piaci lehetőségekhez való igazítása célszerű lehet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurazas.blog.hu/api/trackback/id/tr152029048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.