Fogyókúra blog - diéta módszerek, ötletek

A blogban fogyókúrás tippek mellett orvosi és egyéb ismertetőt is megtalálsz.Több olyan fogyókúrás módszer létezik, ami hatékony csak kevesen ismerik. Nézd meg a Diéta fórumot, hátha ott kapsz választ!

Oszd meg az IWIW-en és a Facebookon

Megosztás

Keresés a weben

Egyéni keresés

Friss topikok

  • Erzsébet Limpekné: Nekem ebből nem derül ki, hogy protein napon csak húst, vagy csak tojást, vagy csak tejterméket eh... (2015.10.13. 11:48) 90 napos diéta étrend
  • Micimacii: Kedves Facsa001, Én a 90 napos diétát próbáltam/próbálom, nekem nagyon bevált, csak ajánlani tudo... (2012.05.21. 14:18) Paleo-diéta
  • Triest: Nem vagyok benne biztos, hogy 1 nap alatt 1 kiló zsír lepattan, amihez ugye 7-9000 kalóriát kellen... (2012.05.09. 17:07) Csokoládédiéta
  • Dolus: Ez egész jól hangzik, és van alapja is. Ki fogom próbálni, mert még szeretnék fogyni. Eddig a mozg... (2012.01.25. 20:40) 3 órás diéta
  • Zsuzsu0128: hmm... én azért azt a fél kiló sajtot soknak találom. rengeteg a kalória és a zsír a sajtokban, hi... (2011.06.08. 20:32) Monoton diéta
  • Julllia81: Én szerencsére olyan alkat vagyok, hogy nagyon igaz hogy könnyen szedek fel kilókat, de nagyon ham... (2011.05.27. 17:13) 21 napos fogyókúra
  • zxn: Körülbelül heti 1 kg fogyás az ideális, annál többet nem érdemes fogyni, mert legtöbbször nem lesz... (2011.04.04. 22:06) 21 napos fogyókúra
  • facsa001: @zxn: köszi, valamiért az admin felületen elcsúszott, de most visszaállítottam! (2011.04.04. 21:25) Kalória táblázat - Tápanyag táblázat
  • L. J. Wesley: barátnőm is cukorbetegen diétázott. Ezt a boltot találtam neki, tök jó biocuccaik vannak: biokedve... (2011.02.16. 22:10) Cukorbeteg diéta
  • huvegsos: Sziasztok, Most kezdtem a lugsító kura legegyszerübb változatát a szódabikarbóna kúrát. Itt beszá... (2010.12.13. 21:04) Lúgosító diéta 2

Oldal fordító

Online statisztika 03.01.

Káposztaleves diéta és recept

2010.05.24. 23:24 facsa001

Kiknek érdemes ezt a diétát választani?

A káposztaleves diéta azoknak ajánlott, akik különösebb éhezés nélkül akarnak lefogyni.
A diéta méregtelenít és tapasztalatok szerint még a bőr is feszesebb lesz.

Mennyit lehet enni a káposztalevesből?

Annyit fogyaszthatsz, amennyi csak jól esik. De célszerű szem előtt tartanod, hogy ez a diéta csak hét napig tartható, mert alultápláltságot okozhat. Alkoholt egyáltalán nem ihatsz a diéta ideje alatt. A tea és a kávé viszont megengedett.

A káposztaleves receptje:

Hozzávalók:

- 1 közepes fej káposzta,
- 5 fej vöröshagyma,
- 2 db zöldpaprika,
- 2 nagyobb sárgarépa,
- 2 kisebb zeller
- 1 kis üveg sűrített paradicsom,
- petrezselyemzöld, bazsalikom, 2 leveskocka(csontleves)

Aprítsd fel a hozzávalókat, majd tedd az egészet egy fazékba. Öntsd fel vízzel úgy, hogy ellepje. Add hozzá a sűrített paradicsomot, a petrezselyemzöldjét, a bazsalikomot és a leveskockákat. Forrás után még legalább fél órát főzd, hogy minden összetevője finom puha legyen!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurazas.blog.hu/api/trackback/id/tr212028976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása